piątek, 2 czerwca 2017

Babcine raffaello.



Dzisiaj byłem w odwiedzinach u swojej babci, niestety ma już swój wiek i trzeba czasem jej coś pomóc, albo zrobić zakupy.  Dla mnie nie sprawia to dużego problemu, bo uwielbiam rozmowy z babcią, a szczególnie te, kiedy mówi mi, żebym się w końcu ożenił. Dzisiaj poczęstowała mnie pysznym ciastem, którym chętnie się z Wami podzielę, to znaczy przepisem na niego.

Ciasto rafaello.

Składniki: 
2 opakowania wiórek kokosowych (małe)
2 opakowania krakersów (słonych)

Masa
1 masło roślinne
1 budyń waniliowy lub śmietankowy
½ litra mleka
cukier waniliowy
1 łyżka mąki ziemniaczanej
2 łyżki mąki pszennej
4 łyżki cukru do smaku

Przygotowanie:
Ugotować budyń, do ugotowanego budyniu dodać wiórki kokosowe, wymieszać i zostawić do ostudzenia. Ostudzoną masę rozkręcić z masłem i przełożyć nią krakersy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz